pátek 27. prosince 2013

Verr

S Tessie jsme se rozhodly, že když vám tady píšeme, možná byste chtěly vědět i něco o nás. Tessie už vám o sobě něco napsala, tak teď jsem na řadě já.
Jmenuji se Veronika, proto Verr.
Mám osmnáct let. Narodila jsem se v Ostravě, ale žila jsem tam pouze krátce. Později jsme se s rodiči  přestěhovali do jedné malé podhorské vesničky v Beskydech, kde žijeme do teď.  Narodila jsem se ve znamení panny a musím říct, že i když na tyhle věci moc nevěřím, docela to na mne sedí. Což bohužel znamená, že jsem tak trochu perfekcionistka. Dále jsem strašně tvrdohlavá a někdy až příliš kritická. Ale sama chybu uznat moc neumím, ale nebojte se, pracuju na tom. Na druhou stranu se na mě dá spolehnout a snad jsem i cílevědomá a pracovitá. Také si myslím, že dovedu naslouchat druhým. Mým největším cílem v životě je být užitečná pro ostatní. Mezi nejdůležitější hodnoty v mém životě patří také spravedlivost a věrnost.


Ve svém volném čase se ráda podívám na nějaký dobrý seriál nebo film nebo poslouchám písničky. Samozřejmě miluji také knihy a stejně jako Tessie jsem na nich tak trochu závislá.  Ale na rozdíl od Tessie, jsem se naučila číst až normálně ve škole, i když je pravda, že většinu písmenek jsem už znala ve školce. Hold nejsem tak geniální no.. :D

Už od čtvrté třídy jsem velká fanynka Harryho Pottra. Všechny knihy jsem přečetla několikrát a mám v plánu si je přečíst znovu. Z žánrů mám ráda především fantasy, dystopii a YA. Ovšem čas od času si přečtu i nějaký pořádný triller či román.


Moc děkuji Tessie ( mé skvělé kamarádce a zároveň spolužačce z gymplu), že dostala nápad založit si společně blog o knížkách. Už od první chvíle, kdy mi prozradila svůj plán jsem byla strašně moc nadšená. Díky Tessie. 
I já napíšu na závěr několik faktů o mě :

  •        Mou nejoblíbenější barvou je modrá, naopak nesnáším růžovou a oranžovou
  •         V jídle jsem prý strašně vybíravá.
  •         Miluji čokoládu, cestování a růže.
  •          Nesnáším násilí.
  •         Mezi mé oblíbené předměty patří především literatura, zeměpis a dějepis.
  •         Nesnáším fyziku, chemii a tělesnou výchovu :D
  •      Ráda sním o tom, jak bude můj život vypadat za několik let
  •         Jsem introvert a melancholik. :)
  •      Mnoho let jsem chodila do turistického kroužku.
  •       Moje budoucí zaměstnání bude určitě nějakým způsobem souviset z lidmi, chci lidem pomáhat, i když zatím nevím jak
  •      Moc ráda se dívám na tenis a hokej, i když tyto hry vůbec neumím hrát
  •      Miluji fandění
  •      Mám dva mladší bratry



                                                                           

Žádné komentáře:

Okomentovat