pondělí 29. prosince 2014

Filmové hity roku 2015 (1.část)

Zdravím všechny milovníky dobré četby!
Protože se poslední dobou s filmovými adaptacemi  jakoby roztrhl pytel, rozhodla jsem se udělat takový menší souhrn filmů, které nás v nejbližší době čekají... :-) Snad vás to bude aspoň trošku zajímat... :-)


1) Padesát odstínů šedi 
Mnozí z vás jistě četli tuto velmi proslulou sérii a víte, že se i tato kniha dočká filmového zpracování.
Musím se přiznat, že já tuto sérii nečetla a ani se na ni v nejbližší době nechystám. :-) Erotické romány rozhodně nejsou mým oblíbeným šálkem kávy, ale kdo ví? Třeba si tuto knihu taky někdy přečtu...:-)  Trailer totiž vypadá docela lákavě...



Premiéra v ČR: 12.2.
  





                                                                      




2) Rezistence 
Myslím, že nejsem sama, kdo netrpělivě čeká na  premiéru druhého dílu Divergence. :-) Když jsem minulý rok zjistila, že by snad do českých kin tato úžasná série neměla dostat, byla jsem šíleně naštvaná. Jak by nám to mohli udělat? Čím jsme si to zasloužili?
Byla jsem opravdu strašně zklamaná, proto jsem ráda, že tentokrát nás těchto nervů ušetřili a my si můžeme v klidu vychutnat druhý díl této úžasné série...

Světová premiéra: 20.3.
Premiéra v ČR: 21.3.






3) Nejdelší cesta
Znáte Nicholase Sparkse?  Toho známého autora románů pro ženy, jehož knihy mají vždy obrovské úspěchy? Toho, co napsal Zápisník jedné lásky, Vzkaz v láhvi, Milý Johne nebo třeba Poslední píseň? Pak jistě víte, že se brzy v kinech objeví Nejdelší cesta, jeho zatím poslední román...
Musím se přiznat, že knihu jsem ještě nečetla, ale mám to brzy v plánu a do dubna to snad stihnu... :-)

Světová premiéra : 10.4.
Premiéra v ČR: 23.4.









4)Papírová města
Tak na tenhle film se snad těším úplně nejvíce. Po Hvězdy nám nepřály do českých kin míří další Greenův obrovský hit. Teď už  jen aby  konečně vyšel  trailer! A co vy, taky se tak těšíte?

Premiéra v ČR: 23.4.
Světová premiéra: 5.7.





5) Hunger games : Síla vzdoru 2. část
Poslední díl filmových Hunger games se blíží! Teď už jen přemýšlím, jestli se mám na poslední díl těšit a nebo mám  smutnit, že už to bude díl poslední... :-)

Premiéra v ČR: 19.11.








Tak tohle byly asi ty nejočekávanější filmy roku 2015. Ale na co dalšího se ještě můžeme těšit? Nebojte se, je toho ještě více než dost... :-)


1)Sedmý syn 
Znáte Příběhy Alina tvůrce? Pokud ano, určitě víte, že už se několik let hovoří o filmu Sedmý syn, který by měl konečně vyjít začátkem roku...
Přiznám se, tuto sérii vůbec neznám, ale trailer k filmu mě docela oslovil. Že by další série do seznamu to read?

Premiéra v ČR:  8.1.







2) S láskou, Rosie
Máte rádi  film P.S. Miluji tě, který vznikl podle knižní předlohy od Cecelie Ahern?  Tak to se vám pak určitě bude líbit tento film. Romantická komedie založená na lásce dvou nejlepších kamarádů nejen pobaví, ale určitě i zaujme... :-)
Já se na tento film strašně moc těším... :-)

Světová premiéra: 30.10. 2014
Premiéra v ČR: 15.1.







3) Popelka
Popelku určitě všichni znáte. Ale víte také, že se natáčí nová Popelka?
Už od dětství Popelku naprosto zbožňuji. Komu by se také nelíbil příběh o dívce, která se nakonec přes to všechno zlé, co se jí stalo, stane princeznou?
Nemyslím si, že bude tato nová Popelka lepší než mé oblíbené Tři oříšky pro Popelku, ale proč jí nedat šanci?

Světová premiéra: 13.3.
Premiéra v ČR: 19.3.











4 komentáře:

  1. Na Hunger Games půjdu určitě, Popelka vypadá zajímavě. A naprosto potřebuji na Imitation Game, snad ji vůbec budou dávat, nějak datum premiéry přesouvali na leden... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Imitation game by měla vyjít 29.1. :-) Tak držím palce :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak...těším se na úúúúplně všechny!

    OdpovědětVymazat